RSS

El Shaarawy: "Ne duhet të ndihmojë Pato Balotelli do të jetë një blerje e madhe.


Stephan El Shaarawy, i intervistuar nga "Sky Sport 24", foli për ndeshjen e nesërme kundër Juventusit, në kohën e Alexandre Pato dhe një ulje të mundshme në AC Milano Mario Balotelli: "Ne kemi arritur qëllimin tonë të parë të sezonit, ne jemi të lumtur dhe të kënaqur. Nesër është një ndeshje vendimtare për kampionatin dhe renditjen, ne duhet të përpiqemi për të vënë të gjitha përpjekjet dhe vendosmërinë e mundshme për qendër fitoren. do të jetë një lojë e vështirë, ajo do të marrë 150% të sjellë në shtëpi rezultatin. 's ? përgjegjësia e 'një nxitje për të bërë më të mirë, unë jam i të paturit e një kohë të madhe, unë vetëm do të mbajë. një kohë për Pato? "nuk është e trishtuar, kjo është e qartë, ajo duhet të jetë vetëm vazhdimësi pak' më shumë dhe kusht. Ne duhet të ndihmojë veten, sepse përsëri për të bërë një shumë të qëllimeve dhe se është e rëndësishme për këtë ekip. Allegri? e 'arriti të trajtuar mua në mënyrën më të mirë, unë detyrohem shumë për atë, por edhe për miqtë e mi që janë bërë nga të gjitha cilësitë e mia. Balotelli në Milano? Mario është një lojtar i madh që do të përshtaten çdo ekip, unë nuk e di se çfarë janë idetë e shoqërisë, por kjo do të jetë një blerje e madhe.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS